4 dagar kvar tills Sofia blir glad

Hej i värmen!

Som rubriken avslöjar åker jag till Skåne om fyra dagar - på tisdag alltså, inte på måndag som jag egentligen skulle :/ Jag längtar verkligen ner dit, till det lugna landet (ja, det är ut på landet som jag ska :D).

I förrgår natt kom syrran hem från F.I.B., typ klockan ett på natten. Jag hann se en och en halv film på den tiden som jag väntade; först Lords of Dogtown och sen lite av G - som i gemenskap, fast den har jag sett förut. Lords of Dogtown var jättebra! Det är jättemånga som har sagt att jag borde se den, men jag har inte gjort det förrän nu.. men den var grym, snyggt filmad dessutom.

Lords of Dogtown (2005)


Jag gick och la mig runt tre men somnade inte förrän vid fem, så igår var jag typ halvt död. Jag satt och pratade med syrran hela dagen och hon visade foton som hon hade tagit och kläder som hon hade köpt där, snygga som vanligt ;) Senare på kvällen gjorde vi min klassiska hallonsmoothie, haha, som blev helt perfekt och svalkande i värmen. Därefter ringde Iris och berättade att hon och Elin var på väg för att hämta mig. Jaha, tänkte jag, haha, för jag visste inte ens att hon var hemma från sitt läger. Vi gick en promenad och pratade en massa :)

Idag har jag inga planer, tänkte kanske börja packa lite så jag kan vara ledig sen, när resten av familjen packar i sista minuten.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0