"Får vi låna ett ägg?" - "Vadå 'låna'?"

Jag måste säga att min lilla antidepp-period som började igår har gått jättebra, eller hittills i alla fall.

Igårkväll var jag med Elin, Iris, Robin och Jocke. Vi lyckades, efter väldigt mycket problem, baka en italiensk chokladkaka. Tack till Elins snälla partygranne som gav tre mysko tonåringar ett ägg! Spread the love, people! 
Som vanligt hade jag och Iris skyhöga förväntningar på det vi åstadkommit, men gott var väl inte direkt det första ordet som poppade upp i huvudet när man smakade en bit.

"Det är ju bara luft."
"Det smakar ugn."
"Det saknas någonting."
"Ja, chokladbitar!"
(Hrrm, ja jag sa tre av de sakerna... otacksam? Nej, verkligen inte.)

Sen såg vi lite på film (Nära och kära), pratade, fnissade lite som små flickor och Jocke startade till och med en ny trend ("mmhm"). En myskväll helt enkelt.

Idag har jag bara varit i Täby C med Marcus ett tag. Jag hittade ingenting själv, men jag fick vara smakråd åt honom. Finfint.

Nu blir det middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0