But really, this all seem quite meaningless

Idag var en... ja vad ska man säga, meningslös dag. Jag hade en lektion och sen slutade jag. Och det jag gjorde under den lektionen, som var en mattelektion, kunde jag lika gärna ha gjort hemma eftersom vi jobbade med våra extrauppgifter. Skoj, skoj.

När jag kom hem såg jag och syrran på Fyra bröllop och en begravning, och sen gick vi till vårdcentralen för att få vår sista dos av twinrixvaccinet. Sen när vi kom hem igen, såg vi på ännu en film; Go'dag yxskaft med Barbra Streisand. Om ni får möjlighet, se den! Den är värd att se bara för att Barbra är så vacker i den filmen, alla hennes kläder är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0