My darling, Clementine

Det här ska ju göra så att jag blir glad igen, inte så att det blir som en repris av sommaren. Jag orkar inte en gång till.

Igår hade vi historia på morgonen, där Ullis och jag håller på med ett arbete om Isaac Newton. Vi satt och planerade hur vår plansch ska bli, och jag tror faktiskt att den kommer bli finast av allas. Därefter var det Luciafirande i Aulan i skolan. De sjöng så fint allihopa, och vi hade bästa platserna - i mitten av mittenraden. Sen var det lunch (risgrynsgröt, pepparkakor och clementiner) som gjorde så att alla fick ont i magen, vilket kan ha berott på att alla gjorde byteshandel med varandra om clementinerna och pepparkakorna. Sen hade vi fysik, där vi räknade ut hur mycket det kostar varje gång vi duschar. Min fysiklärare såg chockad ut när han såg skillnaderna mellan hans 4 kronorsdusch och Amys påhittade 18 kronorsdusch, haha. Hur länge duschar du egentligen, typ 40 minuter? - Öhm... nej. 

Igårkväll var jag med mina älskade gamla vänner, och det var väldigt mysigt. Vi såg på Idol och "tippade" på vem som skulle vinna, jättesvårt att gissa verkligen. Elins mamma hade gjort världens godaste lasagne också, mums. Sen insåg jag och Iris massa saker om Elins gosedjur, särskilt den rosa ehm... ja vad är det för något?

Snart ska jag till IKEA, men jag måste äta lite först.
 

Rockabillyversionen av The Hives "A little more for little you", med Howlin' Pelle och The Domestic Bumblebees.
Kan man annat än älska trummisen vid 3:03?

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är ju en typ.. öhm.. tiger tror jag :) haha <3

2008-12-13 @ 17:10:56
URL: http://eliint.blogg.se/
Postat av: Soffi

Haha okej, den har många secrets iaf :) <3

2008-12-13 @ 18:21:32
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0