This is what you'll get

Det här inlägget tillägnar jag Jossans mormor, som var snäll nog att boka tre biljetter till Coldplays konsert i augusti, åt mig, Ullis och Jossan. Det ska bli grymt kul att gå!

Men i alla fall, idag hade jag mitt spanska pratprov... och hm ja det kunde väl ha gått bättre om jag inte hade fått en blackout och glömt vad jag skulle prata om. Men min lärare sa ändå att det var bra och att jag fick till några "riktigt bra meningar". Haha, sicken tur då. Jag fick sluta tidigare också, typ 11.30 så det var skönt.

Nej nu ska jag inspektera hur lussebullarna blir nere i köket.
 
Coldplay

Kommentarer
Postat av: ullis

coooooooooooooooooooooooooooooldplay! yeeeeeey!!

2008-12-15 @ 22:12:49
Postat av: Soffi

Oh yeah! :D

2008-12-16 @ 19:04:03
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0