It doesn't matter, baby, 'cause your hair is ugly too

Finkänslighet kanske inte är ett ord jag någonsin kommer förknippa med dig, men någon gräns finns det ju. Är du helt döv för vad du själv säger till folk omkring dig?

Och nej, det här gäller inte den dig som alla verkar syfta på när de pratar med mig just nu.
Och nej, jag är inte sur eller någonting, jag bara måste påpeka det här.
Orka att ni som tror att ni känner mig inte förstår mig alls. Lägg ner.

Ikväll eller ja, senare i alla fall kommer nog mitt första "veckans filmtips" upp på bloggen. Håll utkik. 

Update: "Veckans filmtips" kommer upp imorgon istället, för just nu orkar jag inte tänka. Håll ut.
 

Mando Diao - Down in the past

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0