No I really can't tell you what he told me, but it was a lie

Hur fan kan jag ha låtit dig få så mycket makt över mig?
Vad har du någonsin gjort för att förtjäna mig?

Nej nu är det slut med såna här deppinlägg i bloggen. Jag kanske inte direkt mår bra ännu, men om jag fortsätter såhär så är det ju du som vinner och jag som förlorar. Och du har verkligen ingen rätt att vinna, när det är du som har gjort fel.

Nej nu ska jag bli stark igen, precis som Elin sa häromdagen. Jag vägrar leva i ditt patriarkat, det räcker som det är i dagens samhälle redan.

Jag vet att det har vart många, men nu är det slut. Förlåt alla som läst inläggen. Hoppas ni inte blev på alltför dåligt humör.

Feminismen, my saviour through all time.
Vem vet, jag kanske blir radikalfeminist den här gången?
 
Feminismsymbol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0