Utomhusbio + underbart sällskap = mys

Tjolahopp!
Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, fast jag tror att den blev mer lyckad än den skulle ha blivit om allt hade gått enligt planerna.

Jag bestämde mig för att gå på The Voice med Elin, Iris m.fl. men efter att ha ringt båda flera gånger och ingen av dom svarade så orkade jag inte bry mig, så jag drog till Tantolunden med syrran och Sandra i stället. Där visade dom Tillsammans på en stor bioduk, och det var hur mysigt som helst. Vi var med i en tävling där man kunde vinna ett par Asieninspirerade träskor (;D), fast det var mest bara för att få gratis Loka. Så där satt vi, från kvart över åtta till elva, på en filt och skrattade och drack Loka, åt Polly, naturgodis och lakrits. Jag funderar på att gå idag igen, men det ser ut som att det ska regna. Jag får se helt enkelt.

Lövet people! :)

"Luften är fri!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0