Film, glass och lite rodd

Hejsan!
Tänkte bara ge en liten "update" som Elin säger :)

Som sagt var jag ju hos Amy i fredags. Det var jättemysigt. Efter att vi hade gjort oss så mysklädda som möjligt (gigantisk gul tröja och mjukisar för mig) gick vi till Emelie och kollade på film och spelade singstar med Disa som också kom dit. Dom berättade typ allt om sin gamla klass/skola, haha interesting. När vi kom tillbaka hem till Amy (runt kl 2) skulle vi se på den första Narnia-filmen, men Amy somnade typ efter en halvtimme så jag stängde av vid fyratiden.

I lördags visade Amy mig runt i Täby kyrkby, för det finns ju så otroligt mycket att se där ;) Vi köpte Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie på ICA och åt upp den på rekordtid (glassfreaks, oh yes). Sen var jag tvungen att åka hem. Jag duschade, åt middag och sen begav jag mig hem till Marcus, trevligt. Haha, hans hår säger jag bara. Aja, det blev ju bättre sen i alla fall ;D
 

We like :D
Amy and Sofia likes ;)


Idag har jag sett lite på OS-sändningarna av simning, boxning, tennis, tyngdlyftning och rodd (!). Woho, Sverige är ju faktiskt rätt så bra :P Men dom visar ju aldrig fäktning, jag satt och väntade på floretten i en halvtimme...

Imorgon ska jag sova hos Charlie, för vi ska ha Charlie-Fia-filmkväll, wihi (gissa vem som får välja alla filmer förutom en?) :D

Lövet people! :)


Kommentarer
Postat av: Amy

Sorry, men när vi kommer in i gamla minnen så kan vi inte hålla käften. :P

Jag känner mig så svullig när jag e med dig, förlåt!!!

2008-08-21 @ 00:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0