En bruten ljumske och en avbruten hjärna senare

Hej folk!

Igår skrev jag inget i bloggen, eftersom jag hade fullt upp hela dagen. Först cyklade jag till Solna C med syrran och lämnade tillbaka alla böcker som jag lånade med Elin och Iris innan vi åkte till Gran Canaria. Sen cyklade vi hem och jag plockade ihop lite filmer och andra grejor jag behövde när jag skulle sova hos Charlie. Sen bar det iväg med bussen mot Danderyd. Jag träffade Marcus en kortis vid Mörby C för att inspektera hans nya frilla (väldigt snyggt måste jag säga :D). På kvällen slöade vi i Charlies rum och bara såg på filmer, lovely! Först såg vi Amelie från Montmartre (min franska favoritfilm), Min granne Totoro och Little miss sunshine. Min granne Totoro var jättemysig, precis som Hayao Miyazakis andra filmer.

Just nu är jag hemma hos Elin, efter att ha ritat mig själv och Charlie som streckgubbar, ett päron och en blomma på Charlies tröja :) Nu är Iris här också, så kan vi skvallra ännu mer, moha ;D

Lövet people! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0