Huntin', shootin', fishin'

Okej, kanske inte riktigt men i alla fall shoppin', cookin', eatin'.

Dagen har spenderats hos min käre Ames. Vi slog på stort och bakade två slags muffins (choklad/kokos och Dumle), knäckkakor och hallonpaj. Sen lagade vi middag och städade upp också, samtidigt som vi blev underhållna av Anton, vår privata dansare. Helt otroligt vad duktiga vi är.

Trots "cykelproblemen" (a.k.a. "Sofiaproblemen" eller "muskelproblemen") när vi skulle handla lite klarade vi oss ändå helskinnade hem, haha. Vad är det för fel på folks cyklar egentligen? Först Jossans cykel (gjord för folk med aslånga ben!) och sen Amys.

Nu förstår jag varför dagens ungdomar har så dålig hållning, säger tant Sofia. Lövet people!


Kommentarer
Postat av: Amy

Jo, visst e vi sjöströmare fantastiska dansare!! :D



och d va sofia problem för min cyckel äger. och du borde inte klaga, jag tog den utan bromsar! :P

Älska dej i backen!!!! :D Kan inte sluta skratta!!

Och potatis lådan!! Haha!!

2008-08-21 @ 00:14:33
Postat av: Soffi

hahaha, ja helt klart! fantastiska moves enligt mig ;)



nej :O din cykel är jobbig o man får dålig hållning samtidigt som man visar allt eftersom man sitter framåtböjd :P

HAHA, ja! synd att vi inte filmade eller fotade då!

ska lägga in bilderna today, skickar dom till dig också (kanske inte dom allra värsta för då kanske dom hamnar på face:an ;))

2008-08-21 @ 12:44:56
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0