Hemma igen

Först och främst: Grattis Wirre! Oj oj, 17 år, gamling ;)

Jaha då var man hemma i bebyggelsen igen, skönt! Jag tröttnade ganska snabbt på landet kan jag säga, men ja, det var ju skönt att vara där ett tag i alla fall. Dessutom var det fint väder hela tiden :) Som vanligt åkte vi runt lite i Skåne och så blev det ju en tur till Köpenhamn och Helsingör också, mysigt.

Bilder kommer senare, eftersom dom inte vill infogas just nu :/

Eftersom vi åkte relativt tidigt från Skåne och inte stannade överallt på vägen hem, kom vi hem runt halv sju, yay! Så jag kunde träffa Elin och Danne på kvällen. Vi kollade på film (typ lite halvt) och gamla foton, testade hur pass klämd man kan bli i Martins säng, stirrade imponerat på blixtarna som lös upp hela himlen och pratade. Skönt att bara kunna prata om allt med nån och skratta igen ;)

Nu ska jag vara onyttig (och få en del folk att sluta klaga) och äta godis, för jag har faktiskt gått en promenad idag med syrran plus att jag gick massor när jag var borta, så jag tycker att jag förtjänar det.

Kram!

P.s. Det blir nog ingen bloggpaus, saker brukar fixa sig till slut. <3 D.s.

Kommentarer
Postat av: Elin

Välkommen hem igen Soff! :) Och ja, du förtjänar grymt mycket godis, ät tills du spyr människa! :D <3

2008-08-04 @ 22:31:36
URL: http://eliint.blogg.se/
Postat av: Soffi

Haha, tackar :D

Det vet du att jag inte tänker ;P <3

2008-08-05 @ 16:36:02
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0