Blåmärken, skrubbsår och en vrickad fot

Jag är världens klantigaste person. Många vet om det. De flesta jag känner har faktiskt sett mig "in action" när jag ramlar på kvistar och rötter på orienteringsdagarna (tradition med Elin ;)) eller bara allmänt slår emot saker som bord, stolar, dörrar eller väggar. Det vanligaste är att jag slår i höftbenet, ett knä eller en tå i ett föremål i passande höjd.

Men i alla fall, igår när jag var på väg hem från bussen vrickade jag först foten och tänkte "aj aj aj, tur att ingen såg mig". Några minuter senare ramlar jag halvt på en trottoar (!) och jag lovar, jag hade inte druckit nånting. Jag skäms, jag har ingen kroppskoordination what so ever. Om det finns en klantigare person så snälla ring mig eller nåt.

Aja, nu ska jag fortsätta med att undvika att slå emot saker och bestämma mig för om jag ska följa med Elin, hennes kusin Becca, Iris och Miriam på The Voice ikväll. Lövet people!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA, du är så duktig Soffi :)

2008-08-16 @ 14:11:40
URL: http://eliint.blogg.se/
Postat av: Soffi

Yeah jag vet ;)

2008-08-18 @ 13:57:47
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0