At Amy's

Hej kära människor!
Nu är jag hos Amy, vi har precis ätit middag (hon lät mig hjälpa till med att laga den faktiskt, vad stolt man kan bli!) och nu fixar vi min säng. Alldeles strax ska vi till Emelie och spela lite singstar och se på film, och så kanske Disa kommer dit, så det ska bli kul att träffa henne tillslut, dom pratar ju alltid om henne :D

Tidigare idag åkte jag till stan med Iris och Elin, vi fikade, provade lite jeans och sen tittade vi på OS-invigningen på en stor skärm i Gallerian. Invigningen var jättefin i början, men efter ungefär en kvart blev jag uttråkad. Men visst ja, när vi satt där kom en tjej fram till oss och frågade om vi ville vara publik på Singing bee så vi "beställde" sex biljetter ifall killarna vill hänga på.

Nu ska jag bädda lite och inte låta Amy göra allt. Lövet people! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0